تیتر داغ
    پا که سهل است جانم را فدای عمه
    موفقیت دانش آموزان البرزی در لیگ علمی پایا
    برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۱۰ نقطه البرز
    استارت‌آپ‌ها حافظان صنایع دستی ایران
    سامانه ثبت اموال مسئولان فعال شد
    کتاب غواص شریف رونمایی شد
    توقیف پراید با 240 میلیون ریال جریمه در
    افشای جزئیاتی جدید از دلیل انصراف ترامپ از
    ثبت وعده افتتاح بزرگراه البرز در گینس/طنز
    تجمع حمایت از طلبه آمر به معروف در
    حکیمی: مطالبات ساکنین مشکین دشت پیگیری می شود
    برق رسانی به منطقه صنعتی داشلیجه فردیس آغاز
    هوچی گری دشمن برای انفعال پلیس در برابر
    اطلاعات غافلگیر کننده درباره بوریس جانسون
    پیوستن تعدادی از مشاورین املاک مشکین دشت به
    تاریقلی شهردار ماهدشت ماند
    توزیع یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های
    ساختار شکنیِ “گاندو” تلنگری به مسئولین بود
    تکرار یاوه‌گویی‌های عربستان درباره نقش ایران در یمن
    ماجرای یک خبر کذب درباره دخترِ «محمدعلی کشاورز»
    جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز “عفاف و حجاب”
    البرز به عنوان استان‌خوش‌مصرفِ برق معرفی شد!
    حضور کاروان زیرسایه خورشید در استان البرز/ قاضی
    معامله قرن؛ نشستی صرفا امریکایی!
    کاروان زیر سایه خورشید 190 برنامه در البرز
    مصلایی در البرز که هم محل قرآن و
    دادستان کرج: باید نظارت و کنترل مهدهای کودک
    «ما همه باهم هستیم» چگونه شکست خورد؟!
    انتصاب جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس
    برگزاری مسابقه استعدادیابی در مشکین دشت فردیس
تارخ انتشار: یکشنبه 19 می 2019 - 03:24
کد خبر : 378

واکنش مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما به نامه حسام الدین آشنا:

در بودجه صداوسیما اجبار می‌کنند باید بیش از ۲هزار میلیارد از آگهی‌ها درآمد کسب شود، بعد نامه می‌زنند چرا تبلیغات زیاد است!

محمدحسین رنجبران در صفحه شخصی خود در واکنش به نامه حسام‌الدین آشنا به رئیس شورای نظارت بر صداوسیما درباره حجم تبلیغات این سازمان، توضیحاتی ارائه داد.

در بودجه صداوسیما اجبار می‌کنند باید بیش از ۲هزار میلیارد از آگهی‌ها درآمد کسب شود، بعد نامه می‌زنند چرا تبلیغات زیاد است!

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما با انتشار رشته توییتی در واکنش به نامه حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور به رئیس شورای نظارت بر صداوسیما درباره حجم تبلیغات پخش‌شده از آنتن رسانه ملی، توضیحاتی ارائه داد و نوشت:

«در بودجه به سازمان صدا وسیما اجبار می کنند که باید بیش از دوهزار میلیاردتومان در سال را از محل آگهی ها درآمد کسب کند بعد نامه می زنند که چرا تبلیغات این قدر زیاد است!

در این شش سال ابتدا به بهانه برجام و بعدش در فراق ازدست دادن آن آنچنان تولید و تولیدکننده را به فراموشی می سپارند که هرچه می گردیم ازتولید کنندگان بزرگ کشور تبلیغ کنیم یا توانایی تبلیغ ندارند یا عطای تولید را به لقایش بخشیده اند.

آن وقت نامه می زنند که چرا تبلیغات قابلمه و دوش حمام و کفش و …در تلویزیون زیاد شده !
به خدا راهش این نیست دیگرصدای همفکرانتان هم درآمده است از این همه ناکارآمدی…
صدق الناس را فراموش نکنیم.»

صدق الناس را فراموش نکنیم
صدق الناس را فراموش نکنیم
صدق الناس را فراموش نکنیم

گفتنی است؛ امروز حسام‌الدین آشنا نماینده دولت در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و مشاور رئیس جمهور در نامه‌ای به حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای نسبت به آثار سوء حجم فراوان و مکرر تبلیغات برخی کالاهای مشخص که احساس تحمیل بر مخاطبان را دارد، اخطار داد و با نادیده گرفتن نقش دولت در این خصوص، توپ را در زمین صداوسیما انداخت.

انتهای پیام/