تیتر داغ
    برگزاری مسابقه استعدادیابی در مشکین دشت فردیس
    بانوی گیلانی آمر به معروف: اگر زمان به
    جهانگیری مچکریم!!
    شکست ضدانقلاب این بار در “کازرون”
    مرگ دلخراش راننده نیسان در اشتهارد
    چرخ سفال و سرامیک در «گلستانک» محمدشهرمی چرخد
    مردم امکانات اولیه نداشته باشند عدالت نیست مسئولان
    اجرای 55 پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم
    سقوط رژیم فاسد صهیونیستی نزدیک است
    جدیدتر ین اکتشاف ترامپ/ ماه بخشی از مریخ
    “آموزش” رویکرد اصلی بسیج رسانه استان البرز است
    ظرفیت پناهگاه سگ‌های بلاصاحب حلقه دره ماهدشت پر
    فروش انشعاب آب 40 میلیون تومانی در روستاهای
    سن حضرت ابراهيم(ع) هنگامي كه در آتش افكنده
    اشتباه فاحش در یک بیلبورد شهری بمناسبت رحلت
    هر جا مقاومت کردیم، به پیش رفتیم هر
    پروژه ادامه بزرگراه همت به کرج تا هفته
    برگزیدگان مسابقه کتابخوانی “بسیج رسانه” البرز تقدیر شدند
    تولید فرچه توالت به شکل ترامپ!
    زوج‌های نابارور البرزی خدمات رایگان دریافت می‌کنند
    انبار دپو کاغذ در کرج کشف شد
    بطحائی: مهر 98 کمبود معلم داریم
    در بودجه صداوسیما اجبار می‌کنند باید بیش از
    خوشحالی پسا قهرمانی جان جوان مشکین دشتی را
    درباره افزایش یا کاهش قیمت خودرو توقع دارید
    آتش گرفتن نفت کش های اماراتی گوشمالی سختی
    برخورد سرویس مدرسه با دیواری در محمدشهر/ 13
    تصویری که “ایوانکا ترامپ” از توئیترش حذف کرد
    بانوی مسیحی استرالیایی در کرج مسلمان شد
    در البرز هیچگونه کمبود کالا و ارزاق عمومی
تارخ انتشار: یکشنبه 19 می 2019 - 03:24
کد خبر : 378

واکنش مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما به نامه حسام الدین آشنا:

در بودجه صداوسیما اجبار می‌کنند باید بیش از ۲هزار میلیارد از آگهی‌ها درآمد کسب شود، بعد نامه می‌زنند چرا تبلیغات زیاد است!

محمدحسین رنجبران در صفحه شخصی خود در واکنش به نامه حسام‌الدین آشنا به رئیس شورای نظارت بر صداوسیما درباره حجم تبلیغات این سازمان، توضیحاتی ارائه داد.

در بودجه صداوسیما اجبار می‌کنند باید بیش از ۲هزار میلیارد از آگهی‌ها درآمد کسب شود، بعد نامه می‌زنند چرا تبلیغات زیاد است!

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما با انتشار رشته توییتی در واکنش به نامه حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور به رئیس شورای نظارت بر صداوسیما درباره حجم تبلیغات پخش‌شده از آنتن رسانه ملی، توضیحاتی ارائه داد و نوشت:

«در بودجه به سازمان صدا وسیما اجبار می کنند که باید بیش از دوهزار میلیاردتومان در سال را از محل آگهی ها درآمد کسب کند بعد نامه می زنند که چرا تبلیغات این قدر زیاد است!

در این شش سال ابتدا به بهانه برجام و بعدش در فراق ازدست دادن آن آنچنان تولید و تولیدکننده را به فراموشی می سپارند که هرچه می گردیم ازتولید کنندگان بزرگ کشور تبلیغ کنیم یا توانایی تبلیغ ندارند یا عطای تولید را به لقایش بخشیده اند.

آن وقت نامه می زنند که چرا تبلیغات قابلمه و دوش حمام و کفش و …در تلویزیون زیاد شده !
به خدا راهش این نیست دیگرصدای همفکرانتان هم درآمده است از این همه ناکارآمدی…
صدق الناس را فراموش نکنیم.»

صدق الناس را فراموش نکنیم
صدق الناس را فراموش نکنیم
صدق الناس را فراموش نکنیم

گفتنی است؛ امروز حسام‌الدین آشنا نماینده دولت در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و مشاور رئیس جمهور در نامه‌ای به حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای نسبت به آثار سوء حجم فراوان و مکرر تبلیغات برخی کالاهای مشخص که احساس تحمیل بر مخاطبان را دارد، اخطار داد و با نادیده گرفتن نقش دولت در این خصوص، توپ را در زمین صداوسیما انداخت.

انتهای پیام/