نمایشگاه اقوام در کرج آغاز بکار کرد
    نوع نشستن «پوتین» مقابل ولایتی نشانه چه بود؟
    ایزدی: بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال
    چگونه فرزندان را با اهل بیت (ع) آشنا
    حادثه در خط مترو کرج به تهران/اختلال بعد
    ۵ ماده غذایی که در فریزر هم خراب
    «پایتخت ۶» ؛ یک سریال ماورایی!
    بیرانوند۸ پیشنهاد اروپایی دارد
    مکانی شگفت انگیز در سیستانِ ایران
    عجیب ترین چیزهای کشف شده در هواپیما
    بنیاد تعاون سپاه پاسداران بدهی به شهرداری تهران
    کودک و نوجوان در استان البرز مهجور مانده
    ماجرای تبلت “محسن هاشمی” چیست؟
    آداب غذاخوردن در کلام ائمه(ع)
    قدرتمندترین دشمن چربی خون
    کار کثیف ۱۳ سعودی به کمک عراقی ها
    جنجال بر سر رقاص های اینترنتی ادامه دارد/
    وزارت کشور گزینه شورای شهر برای شهرداری کرج
    آخرین وضعیت ایمن‌ترین آزادراه کشور
    وزیر اطلاعات:با متخلفان و بدهکاران اقتصادی برخورد قهرآمیز
    کی‌روش ماندنی شد
    کشورهایی که بالاترین درآمد سرانه را دارند
    چرا در بهشت خواب وجود ندارد؟
    کسانی که حتما آلزایمر می گیرند
    محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس در آخرهفته
    ۵۰ نفر از مدیران شهرداری کرج مدرک تحصیلی
    مسعود شجاعی در جمع جهادگران بسیج دانشجویی اهواز
    جدیدترین تصویر از اختلاسگر فراری در کانادا
    هرروز پاهایتان را بالا ببرید
    صدا و سیما چگونه «قماربازی» را حلال کرد؟!
تارخ انتشار: سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
کد خبر : 22248

سیاسی کردن جدایی کرج از تهران نقدعملکرد مجلس وقت است/ باید توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی اولویت “آخوندی” شود

حمید سلطانی گفت: بررسی طرح جدایی کرج از تهران ۶ سال به طول انجامید و اکنون اگر نقصی در طرح دیده می شود به نحوه مدیریت آن بازمی گردد.

سیاسی کردن جدایی کرج از تهران نقدعملکرد مجلس وقت است/ باید توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی  اولویت “آخوندی” شود

حمید سلطانی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار «طنین شهر» در  واکنش به سخنان امروز (سه شنبه) وزیر راه و شهرسازی مبنی بر سیاسی خواندن جدایی کرج از تهران اظهار داشت: بیان چنین موضوعی تنها رئیس دولت دهم (احمدی نژاد) را زیر سوال نمی برد بلکه هجمه ای به نمایندگان مجلس آن دوره و به طبع شورای نگهبان به عنوان تائیدکننده این طرح است.

وی افزود: به نظر می رسد این قبیل مسائل منسوخ شده در جهت توجیه کمبودهای استان ابراز شده و بهتر است دولتمردان باز هم در عوض مقصر تراشی به دنبال راه چاره باشند.

سلطانی در ادامه با اشاره به مذاکره و بررسی ۶ ساله نمایندگان مجلس در این خصوص گفت: طبیعی است که هیچ کاری در نظام اسلامی بی برنامه صورت نمی گیرد و جدایی شهرستان کرج از استان البرز نیز قطعا با هدف خدمت بیشتر به مردم صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر برشمردن محاسن جدایی کرج از تهران تصریح کرد: کمترین حسن این موضوع باز شدن دست بسته شهرداران است که برای دریافت بودجه و افزایش خدمات مجبور به ارسال پرونده به کمیسیون ماده پنج استانداری تهران بودند و با این وجود برای یک حرکت عمرانی هفت تا هشت ماه معطل تشکیل جلسه می شدند.

این کارشناس اختصاص بودجه همگون با جمعیت و ساختار اقتصادی کرج را نیز از جمله محاسن جدایی این شهرستان از استان تهران اعلام کرد و افزود: پس از تشکیل استان دومین قدم روی کار آوردن مدیران متعهد و متخصص است و اگر با وجود تغییرات مثبت به وجود آمده رضایتی حاصل نشده به انتخاب استاندار و مدیران شهری مربوط است نه کلیت طرح که هدفش برداشت باری از دوش استان تهران بوده است.

سلطانی با بیان مثال رسیدگی مستقل به پرونده های قضایی در کرج اذعان کرد: پیش از جدایی کرج از تهران تمام اداره کل های این شهرستان در تهران مستقر بود و رفت و آمد مردم به تهران بابت کارهای اداری، ترافیک بزرگراه ها را دوچندان می کرد.

این کارشناس با یادآوری نظر یکی از کارشناسان اصلاح طلب وزارت کشور (عباس زاده) که در واکنش به استقلال البرز آن را نبرد قدرت میان شهردار تهران و دولت خوانده بود اظهار داشت: استفاده از واژه دولت محلی توسط وزیر راه و شهرسازی در این برهه یادآور نظر کارشناسان اصلاح طلب دولت خاتمی است.

وی در بخش دیگر گفت و گو با بیان اینکه باید تلاش شود محاسن استقلال استان البرز بر معایب آن پیشی بگیرد خاطر نشان کرد: وزیر راه با وجود علم به استمرار خوابگاهی بودن شهر کرج در ابتدای امر می بایست مشکل حمل و نقل عمومی و استاندارد شدن جاده ها را مرتفع کند.

سلطانی در ادامه خطاب به دولت تصریح کرد: امیدواریم جابجایی استاندار البرز در مقطعی که در حوزه اقتصاد مقاومتی پیگیر مسائل مهمی بود توجیه مناسبی داشته باشد و مجدد نقص عملکرد مدیران عطف بما سبق نگردد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات